Uważność jest dla nas priorytetem
Troska o dobre samopoczucie pracowników jest jednym z kluczowych działań w KIR. Realizacja wizji przyjaznego środowiska pracy jest wspólnym zadaniem dla wszystkich: zarządu, działu HR, menedżerów, a także pracowników. Powszechnie wiadomo, że pracownicy, którzy czują się zauważani i wspierani, są bardziej zaangażowani w swoją pracę, skłonni do podejmowania dodatkowych wysiłków, przejmowania inicjatywy i zgłaszania innowacyjnych pomysłów. A to przynosi organizacji konkretne korzyści.

Innowacyjne rozwiązania, które proponuje KIR, są efektem pełnego wykorzystania potencjału pracowników w środowisku, które sprzyja ich rozwojowi. Dlatego uważność to dla firmy kluczowa umiejętność menedżerska, która pomaga tworzyć harmonijne miejsce pracy i przyczynia się do wzrostu zaangażowania zespołu.
Uważność jako element kultury organizacyjnej
Zalety takiej atmosfery pracy, gdzie każdy pracownik jest wrażliwy na potrzeby innych, są nieocenione dla dobrego stanu psychicznego zarówno poszczególnych osób, jak i całej firmy, dlatego empatia i wzajemne wsparcie są fundamentem KIR. Na co dzień organizacja stawia na pracę zespołową, ale zwraca uwagę na samopoczucie i indywidualne potrzeby każdego z pracowników. Uważność na drugiego człowieka jest wpisana w DNA firmy. - Codziennie każdy z nas może się czuć inaczej, mieć inne wyzwania, inny poziom stresu itd. Kiedy przychodzimy do pracy, wpływa na nas wiele czynników zewnętrznych, np. sytuacja osobista, rodzinna, wydarzenie na ulicy, samopoczucie fizyczne - to wszystko oddziałuje na nasz potencjał danego dnia - mówi , dyrektorka zarządzająca, dyrektorka Departamentu Zasobów Ludzkich i Organizacji w KIR.
