Serwis Prawno-Pracowniczy / Niezbędnik Kadrowo-Płacowy 45/2006 z 07.11.2006, str. 10
Data publikacji: 29.06.2018
Zadowolenie pracowników kluczem do sukcesu firmy
Szkolenie, wyjazd na weekend z rodziną, bezpłatne badania lekarskie, a może darmowe rozmowy przez telefon komórkowy. Właściwy wybór świadczeń pozapłacowych pozwoli zatrzymać pracowników w firmie i wpłynie na jej dobry wizerunek.
Marcin Nowak
specjalista ds. prawa pracy
„Konsalnet Ochrona”
Coraz liczniejsza grupa pracodawców, chcąc utrzymać wysokie zaangażowanie wśród swoich pracowników, decyduje się na wprowadzenie dodatkowych korzyści w postaci różnych świadczeń pozapłacowych. Świadczenia te, choć wchodzą w skład działającego w zakładzie pracy systemu wynagradzania, spełniają zdecydowanie inną rolę niż otrzymywane co miesiąc wynagrodzenie czy z góry ustalony system premiowania.
