Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 17.09.2019, sygn. 0113-KDIPT2-3.4011.378.2019.1.RR, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT2-3.4011.378.2019.1.RR

obowiązki płatnika w związku z organizowaniem akcji marketingowej

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r., poz. 900, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 18 czerwca 2019 r. (data wpływu 21 czerwca 2019 r.) o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika w związku z organizowaniem akcji marketingowej jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 21 czerwca 2019 r. wpłynął do tutejszego Organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika w związku z organizowaniem akcji marketingowej.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny/zdarzenie przyszłe:

jest wiodącym na świecie producentem armatury sanitarnej. () Sp. z o.o. (dalej: Spółka, Wnioskodawca) jest spółką wspierającą sprzedaż producenta marki (), który ma siedzibę poza Polską. Spółka jest spółką kapitałową posiadającą siedzibę i miejsce zarządu na terytorium Polski, podlegającą w Polsce nieograniczonemu obowiązkowi podatkowemu w podatku CIT oraz czynnym i zarejestrowanym podatnikiem podatku VAT.

W ramach prowadzonej przez Spółkę działalności gospodarczej, Spółka przeprowadza różne akcje marketingowe mające na celu promowanie i reklamę produktów () w Polsce. Jednym z rodzajów akcji marketingowych jest akcja marketingowa (dalej: Akcja Marketingowa) polegająca na przyznaniu na rzecz uczestnika Akcji Marketingowej (dalej: Uczestnik) nagrody (dalej: Nagroda) po spełnieniu wymienionych w regulaminie Akcji Marketingowej (dalej: Regulamin) warunków.

Założenia Akcji Marketingowej są następujące: Spółka jest organizatorem Akcji Marketingowej organizowanej na terytorium Polski.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00