Dziennik Gazeta Prawna 230/2022 z 29.11.2022 [dodatek: E-Commerce, str. 6]
Artykuł
z dnia 29.11.2022
Data publikacji: 29.11.2022
prezentacja
Niechlubny trend wymaga zmiany
Branża e-commerce generuje dodatkowe tysiące ton odpadów tylko dlatego, że opakowania bardzo często nie są dostosowane do wielkości produktów. Najwyższy czas to zmienić. Tego oczekują też konsumenci
Intensywny rozwój e-commerce przekłada się nie tylko na skalę zamówień. Rosną też oczekiwania i potrzeby konsumentów, zwłaszcza w zakresie ekologii oraz ochrony środowiska. Ich świadomość na ten temat jest coraz większa. Dla e-biznesu oznacza to jedno: konieczność wprowadzania coraz bardziej zielonych rozwiązań. Zwłaszcza że wciąż jest wiele obszarów w e-handlu, które negatywnie wpływają na środowisko. Należy do nich z pewnością pakowanie przesyłek i sposób ich dostarczania.





