Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2022-11-29

Witryna niczym podróż za klientem

Od jakości strony internetowej zależy współczynnik konwersji, a co za tym idzie – przychody e-sklepu. Warto więc wiedzieć, jak nie tracić klientów

Atrakcyjny towar i cena mogą nie zagwarantować dobrej sprzedaży. Niemal połowa internatów oczekuje, że strona sklepu otworzy się poniżej 2 sekund, 40 proc. opuszcza ją, jeśli jej wczytywanie trwa dłużej niż 3 sekundy, a 70 proc. ją porzuca, jeśli czas ładowania trwa ponad 5 sekund. Jednosekundowe opóźnienie może przekładać się na 7-proc. spadek konwersji. To nie koniec ważnych wiadomości z serwisów analitycznych. 80 proc. kupujących nie wróci na witrynę, która według ich oceny stwarzała kłopot. Do tego internauci dzielą się negatywnymi doświadczeniami, co oznacza dalsze możliwe straty. Ale to nie jedyne ich źródło.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00