Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2007-03-05

3. Kiedy udział w programie promocyjnym stanowi koszt podatkowy

Jesteśmy przedsiębiorstwem uzdatniającym wodę, która jest następnie rozprowadzana (sprzedawana) do zakładów wodociągowych. Wielkość sprzedaży uzależniona jest od ilości wody pobranej przez mieszkańców gminy. W bieżącym roku uzyskaliśmy tytuł „Przedsiębiorstwo Fair Play”. Celem programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” jest promocja etyki w działalności gospodarczej, wspieranie rozwoju firm przez promowanie przedsiębiorstw działających zgodnie z prawem i zasadami etyki, poprawianie wizerunku przedsiębiorstw przez promowanie w środkach masowego przekazu. W związku z przystąpieniem do tego programu ponieśliśmy koszty, tj. opłaty administracyjne związane ze złożeniem wniosku oraz z tytułu zapłaty faktury za promocję w Programie Certyfikacji „Przedsiębiorstwo Fair Play”. Czy przedsiębiorstwo z branży wodociągowej, takie jak nasze, może uznać wymienione koszty za podatkowy koszt uzyskania przychodu?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00