Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2009-06-22

Najnowsze interpretacje urzędowe. Czy wszystkie wydatki związane z imprezą promocyjną marki zaliczamy do kosztów

Rozliczając wydatki poczynione w związku z organizacją imprezy promocyjnej marki, należy wyraźnie rozdzielić koszty reprezentacji od kosztów reklamy. Tylko wydatki o charakterze reklamowym stanowią koszt uzyskania przychodów. Wydatki reprezentacyjne takiego kosztu nie stanowią. Promocyjny cel zorganizowanej imprezy nie oznacza, że wszystkie wydatki poczynione przy jej organizacji mają charakter reklamowy. Wydatki na organizację bankietu oraz zakup alkoholu na imprezę pozostają wydatkami reprezentacyjnymi wyłączonymi z kosztów uzyskania przychodu. Tak przyjął Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu w interpretacji, której fragment przytaczamy poniżej. Pełna treść interpretacji dostępna jest w archiwum "MONITORA księgowego" na www.mk.infor.pl.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00