Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2020-12-11

Jakie wydatki można wpisywać do pkpir w trakcie zawieszenia działalności z powodu COVID-19

PROBLEM

W związku z epidemią COVID-19 od 1 stycznia 2021 r. musiałem zawiesić działalność gospodarczą. Mimo zawieszenia działalności będę w tym czasie musiał płacić raty za samochód ciężarowy wzięty w leasing operacyjny, abonament za telefon firmowy oraz opłaty za prowadzenie rachunku firmowego. Czy takie wydatki mogę wpisywać w tym czasie do pkpir?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00