Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2013-08-08

Czy możliwe jest anulowanie faktury dołączanej do zamówienia

Tak, możliwe jest anulowanie faktur, jeżeli zostały wystawione i wysłane do miejsca wskazanego przez klienta wraz z zamówionymi towarami, a klient odmawia ich przyjęcia i nie dokonuje za nie zapłaty. Wówczas nie dojdzie do faktycznej sprzedaży towarów, a jednocześnie faktury nie zostaną wprowadzone do obrotu prawnego - klient nie odbierze faktury i nie wprowadzi jej do swoich ksiąg podatkowych. Takie stanowisko wynika z interpretacji indywidualnej Dyrektora Izby Skarbowej w Warszawie z 22 maja 2013 r. (sygn. IPPP2/443-312/13-3/MM), której fragment prezentujemy poniżej.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00