comment
Porada
Data publikacji: 2013-04-24
Czy trzeba naliczać VAT, gdy dystrybucją produktów reklamowych zajmuje się agencja reklamowa, która prowadzi w imieniu klienta akcję promocyjną
Spółka zawarła z agencją reklamową umowę o przeprowadzenie akcji promocyjno-reklamowej. Zgodnie z umową agencja jest odpowiedzialna za nabycie umownie wskazanych gadżetów reklamowych z widocznym logo spółki (długopisy, zapalniczki, kubki, koszulki, kalendarze itd.), a następnie ich dystrybucję dla określonej grupy klientów. Za wykonanie tych czynności agencja reklamowa otrzyma wynagrodzenie. Czy spółka powinna naliczyć VAT od gadżetów reklamowych nieodpłatnie przekazywanych klientom w jej imieniu przez agencję reklamową?
Pozostało 68% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Pobierz pliki wydania
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka