Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2013-04-24

Czy trzeba naliczać VAT, gdy dystrybucją produktów reklamowych zajmuje się agencja reklamowa, która prowadzi w imieniu klienta akcję promocyjną

Spółka zawarła z agencją reklamową umowę o przeprowadzenie akcji promocyjno-reklamowej. Zgodnie z umową agencja jest odpowiedzialna za nabycie umownie wskazanych gadżetów reklamowych z widocznym logo spółki (długopisy, zapalniczki, kubki, koszulki, kalendarze itd.), a następnie ich dystrybucję dla określonej grupy klientów. Za wykonanie tych czynności agencja reklamowa otrzyma wynagrodzenie. Czy spółka powinna naliczyć VAT od gadżetów reklamowych nieodpłatnie przekazywanych klientom w jej imieniu przez agencję reklamową?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00