Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 27-04-2024
Porada aktualna na dzień 27-04-2024
Data publikacji: 2023-07-21

Czy pracownik powinien być poinformowany o terminie zakończenia umowy na zastępstwo

PROBLEM

Czy według nowych przepisów w KP i treści dyrektywy 2019/1152 w sprawie przejrzystych i przewidywalnych warunków pracy w UE pracownik powinien być poinformowany o dacie zakończenia umowy na zastępstwo, np. pracownika który przebywa na zwolnieniu lekarskim? Precyzyjne określenie w takim przypadku staje się wręcz niemożliwe, bo nie wiadomo jak długo pracownik będzie chorował.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00