Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2014-07-03

Nowe obowiązki pracodawców w zakresie sporządzania harmonogramów czasu pracy

Zarówno Ministerstwo Pracy, jak i Państwowa Inspekcja Pracy prezentują pogląd, że jeżeli rozkład czasu pracy pracownika nie wynika wprost z układu zbiorowego pracy, regulaminu pracy albo obwieszczenia, to pracodawca jest zobowiązany ustalać dla pracownika taki rozkład na cały przyjęty okres rozliczeniowy czasu pracy.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00