Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2009-05-05

Co należy zrobić, gdy do ZUS nie wpłynęły wysłane przez pracodawcę zwolnienia lekarskie pracownika

 Nasza pracownica od 9 lutego 2009 r. przebywa na zwolnieniu lekarskim. Jest w zagrożonej ciąży. Dostarczyła nam zwolnienia i wypłaciliśmy jej wynagrodzenie chorobowe. Po zakończeniu wypłaty wynagrodzenia wysyłaliśmy zwolnienia lekarskie listem poleconym do ZUS w celu wypłaty zasiłku chorobowego. Pracownica nie otrzymała zasiłku chorobowego za marzec i kwiecień. Okazało się, że do ZUS nie wpłynęły wysłane przez nas zwolnienia lekarskie. Co w takiej sytuacji możemy zrobić, aby pracownica otrzymała przysługujący jej zasiłek chorobowy?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00