comment
Porada
Data publikacji: 2010-04-06
Czy w przypadku powierzenia pracownikowi podczas przestoju innej pracy na okres przekraczający 3 miesiące należy wypowiadać warunki pracy i płacy
Z przyczyn organizacyjnych nie możemy dopuścić pracownika do pracy. Przestój w jego dziale będzie trwał dłużej niż 3 miesiące. Pracownik ma określone w umowie o pracę wynagrodzenie zasadnicze 3000 zł oraz premię uzależnioną od wyników sprzedaży. Czy możemy mu na tak długi okres powierzyć wykonywanie innej pracy, za którą przysługuje niższe wynagrodzenie, tj. w kwocie 3000 zł bez dodatkowej premii? Czy w takiej sytuacji należy dokonywać zmiany do umowy o pracę?
PROBLEM
Pozostało 91% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Pobierz pliki wydania
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka