Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2010-04-06

Czy w przypadku powierzenia pracownikowi podczas przestoju innej pracy na okres przekraczający 3 miesiące należy wypowiadać warunki pracy i płacy

 Z przyczyn organizacyjnych nie możemy dopuścić pracownika do pracy. Przestój w jego dziale będzie trwał dłużej niż 3 miesiące. Pracownik ma określone w umowie o pracę wynagrodzenie zasadnicze 3000 zł oraz premię uzależnioną od wyników sprzedaży. Czy możemy mu na tak długi okres powierzyć wykonywanie innej pracy, za którą przysługuje niższe wynagrodzenie, tj. w kwocie 3000 zł bez dodatkowej premii? Czy w takiej sytuacji należy dokonywać zmiany do umowy o pracę?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00