Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2004-01-01

Czy wydatki poniesione na zakup reklamówek należy zaliczyć do kosztów jako wydatki poniesione na reklamę niepubliczną

Spółka z o.o. prowadząca sieć samoobsługowych sklepów spożywczych zamierza zakupić torby foliowe z nadrukiem, na których wskazana będzie jej nazwa i logo, jak również adresy sklepów wraz z godzinami ich otwarcia. Czy biorąc pod uwagę fakt, że torby będą wydawane ściśle określonym osobom, wyłącznie klientom dokonującym w tych sklepach zakupów - wydatki poniesione na ich zakup podlegać będą limitowaniu jako koszty reklamy niepublicznej?

Wydatki, o których mowa w pytaniu, mogą być w całości zarachowane w ciężar kosztów uzyskania przychodów, bez konieczności dokonywania oceny pod kątem publiczności działań promocyjnych podatnika. Fakt ich wydawania jedynie klientom sklepów, a więc osobom, które dokonały w tych sklepach zakupów - nie ma tutaj żadnego znaczenia.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00