Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2004-11-16

Czy warto zdobyć certyfikat systemu zarządzania jakością

Od kilku lat coraz większą popularność zdobywają w Polsce certyfikaty zarządzania jakością. Ważne są nie tylko dla klientów firmy, ale także dla jej partnerów handlowych. Jeszcze większego znaczenia nabrały tego typu certyfikaty po przystąpieniu Polski do UE. Kto zatem może liczyć na dodatkowe korzyści z ich posiadania?

Posiadanie certyfikatu systemu zarządzania jakością oznacza, że firma działa zgodnie z zapisanymi procedurami, które mają jej zapewnić osiągnięcie określonych celów związanych z jakością. Przykładem może być procedura obsługi klienta, dokumentacji poczty przychodzącej itp. Istnienie w firmie takich procedur czyni wysoce prawdopodobnym, że w objętych nimi obszarach nie natrafimy na jakieś zaskakujące nieprawidłowości.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00