Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2007-11-20

5. Jak traktować podatkowo koszty związane z gazetką reklamową

Spółka z o.o. zajmująca się handlem detalicznym ponosi m.in. koszty o charakterze reklamowym. Mamy pewne wątpliwości co do ich klasyfikacji w kontekście podatku dochodowego od osób prawnych i pośrednio VAT. Projekt jest wykonywany na rzecz spółki przez agencję reklamową, która wystawia fakturę od razu po zakończeniu usługi, natomiast sama gazetka jest produkowana często w następnym miesiącu, a dystrybuowana jeszcze później. W którym miesiącu można zaliczyć ten wydatek do kosztów podatkowych? Czy w miesiącu wystawienia faktury, czy też w miesiącu dystrybucji już wyprodukowanych gazetek? Jak powinna przedstawiać się kwestia odliczenia VAT z takiej faktury?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00