Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2007-03-20

1. Najczęściej zadawane pytania dotyczące obsługi programu „Płatnik” (3)

W tym numerze Mk publikujemy ostatni artykuł z tego cyklu, zawierający odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w sprawie obsługi programu „Płatnik”.

Korzystając z programu „Płatnik”, wysłałam niedawno do ZUS korektę dokumentów. Jakież było moje zdziwienie, gdy po jakimś czasie okazało się, że do ZUS trafiły raporty, których nie poprawiałam i nie chciałam wysłać, a te, które poprawiłam, bo były złe, do ZUS nie dotarły. Co zrobiłam nie tak?

Najprawdopodobniej przyczyną zaistnienia wymienionego zdarzenia jest błędne (odwrotne od zamierzonego) zaznaczenie w „Płatniku”, które raporty imienne są przeznaczone do wysłania.

Pobierz pliki wydania
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00