comment
Porada
Data publikacji: 2008-12-30
Kto ponosi koszty przelewu wynagrodzenia pracownika na więcej niż jedno konto
Nasz pracownik prosi o przesłanie jego wynagrodzenia na dwa konta - po połowie na każde z kont. Czy można przekazywać wynagrodzenie pracownika na dwa konta, jeśli złoży stosowne oświadczenie? Jeśli tak, to czy można dodatkowo obciążyć go kosztami poniesionymi w związku z dwoma przelewami?
PROBLEM
RADA
Tak, przekazywanie wynagrodzenia na więcej niż jedno konto bankowe pracownika jest dopuszczalne za Państwa zgodą. Koszty przelewu na jedno z kont ponosi bezwarunkowo pracodawca, natomiast kwestię ponoszenia kosztów związanych z drugim przelewem strony mogą uzgodnić w sposób dowolny.
UZASADNIENIE
Pozostało 87% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Pobierz pliki wydania
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right