Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2007-09-15

Czy należy anulować sfałszowane przez pracownika faktury

Prowadzę sklep spożywczy. Zatrudniam 3 pracowników. Niestety miałem bardzo nieprzyjemne zdarzenie. Okazało się, że jeden z pracowników przez miesiąc „okradał” sklep. Konkretnie wystawiał faktury sprzedaży, ale do kasy nie wpływała gotówka. Natomiast faktury były na bieżąco księgowane i uwzględniane w deklaracji VAT-7. Proceder ten został w porę wykryty. Sprawa została zgłoszona na policję i jest prowadzone postępowanie przeciwko temu pracownikowi. Nadmieniam, że przyznał się on i dysponujemy protokołem z policji, gdzie zostały spisane jego zeznania. Oryginały faktur sprzedaży również nigdy nie trafiły do odbiorców. Zostały znalezione przez policję w mieszkaniu pracownika. Czy teraz powinienem skorygować deklaracje i anulować faktury wystawione przez tego pracownika? De facto do sprzedaży nie doszło, ponieważ po przeprowadzeniu spisu towarów okazało się, że towar nie został wyprowadzony ani ze sklepu, ani z magazynu.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00