Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2010-07-12

1. Refundacja kosztów wyposażenia stanowiska pracy

Jednostka (spółka jawna) podpisała umowę o refundację kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanego z urzędu pracy bezrobotnego w wysokości 18 000 zł brutto (zakup środka trwałego i wyposażenia typu: niszczarka, program komputerowy itp.). Za całość zapłacono łącznie 25 000 zł. Jak to należy ująć w księgach rachunkowych oraz jak dokonać rozliczenia VAT, skoro w umowie o dofinansowanie otrzymana kwota stanowi wartość brutto?

PROBLEM

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00