Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
today

Aktualność

Data publikacji: 2024-04-25
Data publikacji: 2024-04-25

Komputerowe stanowiska pracy po zmianach – nie wszystko jasne i czytelne jak ekran monitora

Pracodawcy organizujący pracę na stanowiskach pracy wyposażonych w monitory ekranowe doczekali się po ponad 20 latach modyfikacji przepisów określających wymagania bhp oraz ergonomii. Nowe przepisy wprowadziły nie tylko nowe obowiązki, ale również korzystne dla pracodawców uproszczenia. Pracodawcy powinni pamiętać, że organizacja stanowisk pracy wyposażonych w monitory ekranowe może być weryfikowana przez inspektorów PIP – praktycznie przy okazji każdej kontroli – zarówno kompleksowej, jak i problemowej. Należy zaznaczyć, że nowe przepisy nie są doskonałe – tym samym warto wiedzieć, w jaki sposób postąpić w kwestiach nieuregulowanych, tak aby zminimalizować ryzyko na wypadek ewentualnej kontroli inspektora pracy.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00