Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2008-02-05

INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE W ŚWIADECTWIE PRACY

Każdy zamieszczony w świadectwie pracy zapis, wykraczający poza ramy określone w przepisach, stworzy konieczność dokonania sprostowania świadectwa pracy na wniosek pracownika.

Agata Lankamer-Prasołek

Szczegółowe regulacje związane z wydawaniem świadectwa pracy, treścią tego dokumentu oraz jego prostowaniem zawiera rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 15 maja 1996 r. w sprawie szczegółowej treści świadectwa pracy oraz sposobu i trybu jego wydawania i prostowania (DzU nr 60, poz. 282 ze zm.; dalej powoływane jako rozp. MPiPS). Świadectwo pracy wydaje się w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, z których jeden otrzymuje pracownik, drugi zaś przechowuje się w części C akt osobowych pracownika.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00