Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2021-12-23

Biznes i wartości, czyli jak rozwiązać kwadraturę koła

Pandemia zmusiła nas do większej troski o samych siebie i siebie nawzajem. Uświadomiła nam również konsekwencje wpływu działalności człowieka na otaczający świat. Pandemia sprawiła również, że ponownie zaczęliśmy przewartościowywać nasze osobiste i zawodowe cele.

Agnieszka Kłos-Siddiqui, Prezes Zarządu Provident Polska

Agnieszka Kłos-Siddiqui, Prezes Zarządu Provident Polska

Pandemia okazała się też czasem pogłębionej refleksji dla świata korporacyjnego, ponieważ firmy na nowo definiują cele działalności biznesowej. Świat przechodzi bowiem teraz głębokie przeobrażenia gospodarcze i społeczne. Rodzi się więc pytanie czy w związku z tym korporacje muszą mieć swój głos i zajmować stanowisko wobec nierzadko kontrowersyjnych zjawisk kulturowych, społecznych bądź politycznych, które dotyczą ich klientów i pracowników? Czy może jednak misja firmy ograniczać się tylko do osiągania zysku dla siebie i akcjonariuszy?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00