Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2023-05-17

Nie bójmy się, działajmy i pamiętamy o ludziach

Jak zaprojektować biznes, który oprze się zawirowaniom oraz nieprzewidywalności i będzie się rozwijał? Na to pytanie odpowiadał podczas rozmowy 1 : 1 w ramach ścieżki The art of leadership Mariusz Dziurdzia, partner PwC Polska, członek zarządu ds. Clients & Markets

Firmy, które chcą się rozwijać, nie mogą sobie pozwolić na uniknięcie zmian. Transformacja jest kluczowa i konieczna. Jak wynika z badania CEO Survey przeprowadzonego przez firmę doradczą PwC, ponad 50 proc. prezesów polskich firm zdaje sobie sprawę z powagi sytuacji. Bez wprowadzenia odpowiednich zmian w najbliższym czasie, istnieje ryzyko, że w ciągu kilku lat biznes, który prowadzą, może się okazać mniej efektywny i zyskowny. To z kolei będzie zagrażało kontynuacji ich działalności. W krajach zachodnich odsetek prezesów deklarujących taką świadomość sięga tylko 40 proc.

Różne oblicza transformacji

Jedno jest pewne: nie dość, że przed transformacją firmy nie uciekną, to przede wszystkim powinny do niej dążyć.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00