Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2006-03-20

Jak napisać list z wyrazami współczucia (letter of sympathy)

Każda szanująca się firma powinna starać się pokazać kontrahentom, że ma tzw. ludzką twarz. Pokazać, że kontakty międzyludzkie są równie ważne jak kontakty stricte biznesowe. Oczywiście jest to często jedynie realizacja strategii firmy, która doskonale wie, że kontakty interpersonalne przynoszą wymierne materialnie efekty. Niezależnie od tego, czy wynika to z handlowego wyrachowania, czy ze szczerej sympatii, jednym z dość często występujących momentów, gdy firma może pokazać wspomnianą „ludzką twarz”, są chwile choroby kontrahenta lub osób im bliskich. Poniżej kilka taktownych przykładów korespondencji z tym związanej.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00