comment
Porada
Data publikacji: 2014-04-24
Kiedy powstaje obowiązek podatkowy z tytułu świadczenia usług reklamowych
Jesteśmy wydawnictwem. W naszych czasopismach (miesięcznikach) klienci zamawiają kampanie reklamowe, w ramach których reklamy pojawiają się niekiedy w dwóch-trzech kolejnych numerach. W jakim terminie należy w takiej sytuacji wystawić fakturę i rozpoznać obowiązek podatkowy?
PROBLEM
RADA
Obowiązek podatkowy powstaje z chwilą przekazania do dystrybucji ostatniego egzemplarza czasopisma, w którym jest publikowana reklama w ramach danej kampanii reklamowej, chyba że wcześniej zostanie zapłacona zaliczka. Wtedy obowiązek podatkowy powstanie z chwilą otrzymania części lub całości zapłaty (w odniesieniu do otrzymanej kwoty).
Pozostało 84% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Pobierz pliki wydania
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka