Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2023-05-31

Rosnące tempo zmian

Z Almarem Latour rozmawia Marek Tejchman

Almar Latour prezes Dow Jones i wydawca „The Wall Street Journal”

Almar Latour prezes Dow Jones i wydawca „The Wall Street Journal”

Jaką wartość dodaną mogą dać swoim klientom media w dobie cyfrowej rewolucji?

Żyjemy w erze bombardowania informacjami i szybkiej transformacji. Przede wszystkim wartość dodaną możemy wnieść, realizując naszą misję. Misja Dow Jones polega na dostarczaniu naszym klientom wiarygodnych informacji w postaci najwyższej jakości wiadomości, danych i analiz, aby mogli oni podejmować decyzje w coraz bardziej złożonym świecie. Jednocześnie musimy skupiać się na inwestycjach w mechanizmy przekazywania informacji i dziennikarskich relacji tak, aby faktycznie docierały tam, gdzie nasi klienci ich potrzebują i oczekują – głównie w internecie i na urządzeniach mobilnych w postaci wideo, audio i nie tylko.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00