Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2023-01-30

Konsumenci wpływają na działania firm

Rośnie presja konsumentów na działania z uwzględnieniem czynników ESG, a na ich podejście wpłynęła wojna w Ukrainie

Jak wynika z naszych badań, już 35 proc. konsumentów kupując produkt lub usługę, zwraca uwagę, czy firma dba o środowisko. Tyle samo patrzy, czy jest odpowiedzialna społecznie. Jeszcze więcej, bo 2/3 Polaków uważa, że firmy powinny przestrzegać ESG, nawet jeśli miałoby się to przełożyć na cenę towaru lub usługi – powiedział w wystąpieniu poprzedzającym panel dyskusyjny „Siła konsumentów – czyli presja ma sens” Tomasz Baran, prezes ogólnopolskiego panelu badawczego Ariadna, pracownik naukowy Katedry Psychologii Biznesu i Innowacji Społecznych na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Pobierz pliki wydania
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00