EUROPEJSKIE FORUM NOWYCH IDEI
Produkt szyty na miarę ma większą siłę rażenia
Z danych dwóch najnowszych raportów oraz ożywionej dyskusji ekspertów wynika jednoznaczny wniosek: reklama spersonalizowana online stanowi fundament rozwoju i konkurencyjności polskich przedsiębiorstw, zwłaszcza z sektora MŚP. Bez niej, jak alarmują przedstawiciele biznesu, pozyskiwanie klientów stałoby się niezwykle trudne, a w wielu przypadkach wręcz niemożliwe.

Dorota Bigo-Sułowska, liderka partnerstwa strategicznego w Google
Dorota Bigo-Sułowska, liderka partnerstwa strategicznego w Google

Paweł Bliźniuk, poseł na Sejm RP
Paweł Bliźniuk, poseł na Sejm RP

Dariusz Dobek, prezes Stylowalazienka.pl
Dariusz Dobek, prezes Stylowalazienka.pl

Martyna Dziubek, szefowa marketingu w Yope
Martyna Dziubek, szefowa marketingu w Yope

Magda Kotlarczyk, szefowa Google Polska
Magda Kotlarczyk, szefowa Google Polska

Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska
Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska

Inga Wawrzyniak -Gacek, Marketing Communication Director, Grupa eSky
Inga Wawrzyniak -Gacek, Marketing Communication Director, Grupa eSky
Dyskusja na temat przyszłości reklamy cyfrowej, z uwzględnieniem perspektywy zarówno przedsiębiorców, jak i konsumentów, miała miejsce podczas wiosennej edycji EFNI, odbywającej się w Warszawie. Rozpoczęła się od prezentacji raportu „Reklamy cyfrowe w UE i Wielkiej Brytanii”, przygotowanego przez Centre for Information Policy Leadership i Public First dla Google oraz badania z opinii polskich internautów przeprowadzonego przez IAB Polska i Kantar, z których wnioski rzucają nowe światło na kluczową rolę personalizacji w ekosystemie reklamowym.





