comment
Artykuł
Data publikacji: 2008-12-23
„KOMÓRKA” SŁUŻBOWA W RĘKACH PRACOWNIKA
Służbowy telefon komórkowy jest jednym z najczęstszych świadczeń pozapłacowych. Pracodawca powinien jednak określić reguły używania takiego sprzętu przez pracownika. Powinny one być zawarte w odrębnej umowie.
Michał Culepa
Zawierając stosunek pracy, pracodawcy - poza „standardowymi” zobowiązaniami wobec pracowników, zawartymi w umowie o pracę - decydują się na przekazanie pracownikom jeszcze innych, dodatkowych świadczeń, niebędących obowiązkowymi w świetle ogólnie obowiązujących przepisów prawa pracy.
Pozostało 82% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Pobierz pliki wydania
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right