comment
Artykuł
Data publikacji: 2009-07-21
DELEGACJE SŁUŻBOWE
Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do świadczenia pracy w określonym miejscu i czasie. Obowiązkiem pracownika jest przestrzeganie czasu pracy ustalonego w obowiązujących w zakładzie pracy wewnątrzzakładowych przepisach, którymi najczęściej są układy zbiorowe pracy i regulaminy pracy.
Beata Kaczmarek
radca prawny
Nie zawsze wykonywanie pracy odbywa się w miejscu wskazanym przez pracodawcę w umowie. Często potrzeby zakładu pracy wymagają świadczenia pracy poza jego siedzibą, co wiąże się z wyjazdem do innej miejscowości. Pracownik, który został zobowiązany do świadczenia pracy w innej miejscowości i miejscu, niż wskazane jest to w umowie o pracę, pozostaje w podróży służbowej.
Pozostało 82% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Pobierz pliki wydania
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka