Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2009-07-21

DELEGACJE SŁUŻBOWE

Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do świadczenia pracy w określonym miejscu i czasie. Obowiązkiem pracownika jest przestrzeganie czasu pracy ustalonego w obowiązujących w zakładzie pracy wewnątrzzakładowych przepisach, którymi najczęściej są układy zbiorowe pracy i regulaminy pracy.

Beata Kaczmarek

radca prawny

Nie zawsze wykonywanie pracy odbywa się w miejscu wskazanym przez pracodawcę w umowie. Często potrzeby zakładu pracy wymagają świadczenia pracy poza jego siedzibą, co wiąże się z wyjazdem do innej miejscowości. Pracownik, który został zobowiązany do świadczenia pracy w innej miejscowości i miejscu, niż wskazane jest to w umowie o pracę, pozostaje w podróży służbowej.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00