Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń 3/2007 z 10.02.2007 [dodatek: Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, str. 23]
Data publikacji: 07.02.2007
Czy w informacji o warunkach zatrudnienia należy wskazać pracownikowi wymiar przysługującego mu zaległego urlopu
Pracownik był u nas zatrudniony na podstawie umowy na czas określony od 1 grudnia 2006 r. do 31 stycznia 2007 r. Ma on prawo do 26 dni urlopu wypoczynkowego. W czasie trwania tej umowy nie wykorzystał żadnego dnia urlopu. Z pracownikiem tym zawarliśmy kolejną umowę o pracę od 1 lutego do 19 maja 2007 r. i w jej trakcie ma on wykorzystać zaległy urlop. Jak w takim przypadku podać mu informacje o warunkach zatrudnienia w zakresie urlopu wypoczynkowego? Czy należy podać też informacje o zaległym urlopie niewykorzystanym podczas poprzedniej umowy?
PROBLEM


