Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2012-04-20

Jak w umowie o pracę określić miejsce pracy, jeżeli pracownik będzie pracował w dwóch miastach

Pracownik, którego chcemy zatrudnić, będzie wykonywał pracę w Poznaniu i we Wrocławiu. Nie będzie on miał ścisłego podziału, w jakie dni tygodnia ma pracować w Poznaniu, a w jakie we Wrocławiu. Będzie to zależało od bieżących potrzeb pracodawcy. Pracownik będzie pracował na stanowisku dyrektora zarządzającego filiami naszej firmy, które mieszczą się w tych dwóch miastach. W jaki sposób należy mu określić miejsce pracy w umowie o pracę?

PROBLEM

RADA

W umowie o pracę pracownika powinni Państwo wskazać 2 miejsca pracy: Poznań oraz Wrocław. Nie ma bowiem przeszkód, aby w umowie o pracę określić dwa lub więcej miejsc pracy, jeżeli jest to uzasadnione specyfiką pracy.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00