Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2012-04-20

Czy od odszkodowania za wydatki poniesione w związku z przesunięciem udzielonego wcześniej urlopu należy opłacić podatek i składki

Na początku roku nasza spółka udzieliła jednemu z członków zarządu zatrudnionemu na podstawie umowy o pracę zgody na urlop w maju br. Niestety, niedługo przed urlopem okazało się, że pracownik musi być w tym okresie obecny w pracy, w związku z czym rada nadzorcza cofnęła zgodę na urlop. Pracownik miał już wykupioną kosztowną wycieczkę dla siebie i rodziny w jednym z biur podróży. Jako nieformalne odszkodowanie (biuro podróży zwróciło jedynie 10% ceny wyjazdu) pokryliśmy koszty poniesione w związku z wykupem wycieczki przez pracownika, a także połowę kosztów poniesionych z tego tytułu za żonę i dzieci. Czy kwota odszkodowania podlega opodatkowaniu i oskładkowaniu?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00