Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2006-04-05

Kiedy zaliczyć opłaty koncesyjne do kosztów

Spółka uzyskała kilkuletnią koncesję na rozpowszechnianie programu radiowego. Opłata za koncesję ma być wniesiona w kilku ratach. W którym momencie powstaje koszt w rozumieniu obowiązujących przepisów podatkowych?

PROBLEM
RADA
Koszty opłat od koncesji można rozliczyć kasowo w roku, w którym zostanie opłacona. Ponieważ spółka prowadzi już działalność i osiąga przychody, to takie rozwiązanie wydaje się dla niej korzystne. W przypadku gdy spółka wnosi opłatę koncesyjną w ratach, do kosztów uzyskania przychodów może zostać zaliczona tylko faktycznie zapłacona w danym roku rata opłaty za udzieloną koncesję.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00