Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2011-11-19

Jakie są ujednolicone zasady doręczania pism elektronicznych

Od 30 października 2011 r. ujednolicono zasady doręczania pism elektronicznych obowiązujące we wszystkich podmiotach publicznych. Zasady doręczeń określiło rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z 14 września 2011 r. w sprawie sporządzania pism w formie dokumentów elektronicznych, doręczania dokumentów elektronicznych oraz udostępniania formularzy, wzorów i kopii dokumentów elektronicznych (dalej: rozporządzenie).

Doręczanie pisma na adres e-mail

Wszelkie pisma kierowane na adres poczty elektronicznej podmiotu publicznego, np. organu podatkowego (m.in. urzędu skarbowego) będą traktowane jako przesyłki złożone w trybie niewymagającym wydania potwierdzenia wniesienia podania. W szczególności wnoszący pismo nie otrzyma urzędowego poświadczenia odbioru na wskazany przez siebie adres (taki tryb urzędowego poświadczania odbioru jest przewidziany, jeżeli pismo ma charakter podania, np. podania wnoszonego do organu podatkowego - art. 168 § 4 Ordynacji podatkowej) - § 9 rozporządzenia.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00