Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2022-11-25

Zgrabna paczuszka dobrych rad

Bardzo się cieszę, że na naszym rynku wydawniczym jest coraz więcej takich książek. Zbyt długo uczyliśmy się o kapitalizmie z importowanych bryków zarządzania albo marketingu. Czas na rodzimych autorów.

Łukasz Hodorowicz jest jednym z nich. Należy do młodszego - choć nie najmłodszego - pokolenia autorów, doradców oraz mówców biznesowych. Oferuje pełen zestaw: stronę internetową, blog, podcast, szkolenia. No i książkę. Autor zadbał o spięcie tych wszystkich kanałów informacji spójną narracją. Na przykład na swojej stronie zamieścił rodzaj osobistego świadectwa. To historia rodziców Hodorowicza, którzy w latach 90. zajęli się biznesem. Najpierw mieli stragan, następnie pierwszy w okolicy sklep samoobsługowy - a potem musieli zwinąć żagle. Z powodu konkurencji w handlu detalicznym oraz wejścia na rynek wielkich graczy. Ot, klasyka transformacji. Hodorowicz wyniósł z rodzinnych perypetii przeświadczenie o kluczowym znaczeniu marketingu. „Nawet gdybyś sprzedawał eliksir młodości, a nie możesz nikomu o tym powiedzieć, to jesteś w głębokiej d...e” - pisze na swojej stronie.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00