Cyfryzacja w logistyce coraz szybsza
Kolejne wszechstronne aplikacje dla firm dużych i małych, platformy łączące wielu uczestników rynku, dokumenty – cyfryzacja branży TSL nabiera rozpędu

Firmy i eksperci nie mają wątpliwości, że pandemia jeszcze bardziej przyspieszyła proces cyfryzacji branży TSL. Po pierwsze, mało kto używa już tradycyjnych dokumentów. Tu skala digitalizacji jest duża, bo większość czynności załatwia się na odległość. Podpisywanie tradycyjnych umów papierowych staje się rzadkością. Bardzo szybko rozwijają się też internetowe kanały sprzedaży. W znacznie większym stopniu ucyfrowiono kontakty z klientem, w stosunku do dotychczasowych doświadczeń.
Jednocześnie wiele firm stara się stosować strategię „omnichannel”, która zakłada stosowanie wielu kanałów sprzedaży i kontaktów z klientem. To często połączenie sklepu internetowego, tradycyjnego, marketplace – czyli internetowej platformy, gdzie sprzedaż oferuje wiele firm, a także call center.





