Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2007-10-02

Zmiana regulaminu wynagradzania

Wprowadziłem regulamin wynagradzania. Zmieniłem w nim zasady premiowania pracowników (na mniej korzystne). Tekst regulaminu podałem jednak do wiadomości pracowników dopiero po 2 tygodniach od jego wprowadzenia. Jeden z pracowników twierdzi, że powinien otrzymać większą premię za ten okres (czyli na „starych” zasadach), gdyż regulamin wynagradzania obowiązuje dopiero od udostępnienia jego tekstu pracownikom. Czy ma rację? - pyta Czytelnik z Tarnowa.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00