Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2007-09-10

Co się zmieniło w przepisach

17 sierpnia 2007 r.

Weszło w życie rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 8 sierpnia 2007 r. w sprawie sposobu i trybu postępowania w sprawach pracowników urzędów wojewódzkich wykonujących kontrolę legalności zatrudnienia, którzy stają się pracownikami Państwowej Inspekcji Pracy (DzU nr 149, poz. 1053). Rozporządzenie zobowiązuje dyrektora generalnego urzędu do określenia niezwłocznie po wejściu w życie rozporządzenia imiennego wykazu pracowników wykonujących kontrolę legalności zatrudnienia. Natomiast wojewoda ma przekazać w terminie 7 dni od dnia wejścia w życie rozporządzenia Głównemu Inspektorowi Pracy imienny wykaz pracowników posiadających wyższe wykształcenie, wykonujących kontrolę legalności zatrudnienia, którzy stają się pracownikami Państwowej Inspekcji Pracy.

Pobierz pliki wydania
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00