Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2018-07-27

Jak rozliczyć składki z tytułu równolegle wykonywanych umów o pracę i zlecenia w miesiącu zakończenia jednej z tych umów

PROBLEM

Jeden z naszych pracowników (zatrudniony na pełny etat) ma zawartą z naszą spółką także umowę zlecenia. Wynagrodzenie jest wypłacane 10. dnia kolejnego miesiąca za poprzedni miesiąc - z tytułu zarówno umowy o pracę, jak i umowy zlecenia. Stosunek pracy zostanie rozwiązany 17 września 2018 r. i w tym dniu nastąpi wypłata wynagrodzenia z umowy o pracę, a umowa zlecenia będzie kontynuowana. Wypłata wynagrodzenia za zlecenie realizowane we wrześniu br. nastąpi w październiku 2018 r. Jakie dokumenty należy złożyć do ZUS w związku z tą zmianą - ze szczególnym uwzględnieniem rozliczenia za sierpień i wrzesień 2018 r.? Jak należy rozliczyć składki ZUS z tytułu umowy zlecenia w miesiącu rozwiązania umowy o pracę?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00