Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2011-09-15

Czy wydatki związane ze sporządzeniem wniosku o dotację mogą być zaliczane do kosztów, jeżeli dotacji nie udało się otrzymać

Spółka z o.o. poniosła wydatki związane ze sporządzeniem wniosku o dotację unijną, lecz dotacji tej nie udało się spółce otrzymać. Czy spółka miała prawo zaliczyć do kosztów te wydatki, mimo że dotacja nie została otrzymana?

PROBLEM

RADA

Wydatek związany ze sporządzeniem wniosku o dotację unijną mógł zostać przez spółkę zaliczony do kosztów uzyskania przychodów w dacie jego poniesienia. Na możliwość tę nie ma wpływu fakt, że spółce nie udało się otrzymać dotacji. W szczególności spółka nie jest w związku z tym zobowiązana do skorygowania kosztów podatkowych o zaliczone do nich wydatki na sporządzenie wniosku o dotację.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00