comment
Porada
Data publikacji: 2011-09-15
Czy wydatki związane ze sporządzeniem wniosku o dotację mogą być zaliczane do kosztów, jeżeli dotacji nie udało się otrzymać
Spółka z o.o. poniosła wydatki związane ze sporządzeniem wniosku o dotację unijną, lecz dotacji tej nie udało się spółce otrzymać. Czy spółka miała prawo zaliczyć do kosztów te wydatki, mimo że dotacja nie została otrzymana?
PROBLEM
RADA
Wydatek związany ze sporządzeniem wniosku o dotację unijną mógł zostać przez spółkę zaliczony do kosztów uzyskania przychodów w dacie jego poniesienia. Na możliwość tę nie ma wpływu fakt, że spółce nie udało się otrzymać dotacji. W szczególności spółka nie jest w związku z tym zobowiązana do skorygowania kosztów podatkowych o zaliczone do nich wydatki na sporządzenie wniosku o dotację.
Pozostało 81% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Pobierz pliki wydania
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right