Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 02-03-2024
Porada aktualna na dzień 02-03-2024
Data publikacji: 2024-01-19

Czy podatnik może obniżyć podstawę opodatkowania VAT w wyniku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji

PROBLEM

Y spółka z o.o. (podatnik VAT czynny) prowadzi działalność gospodarczą w zakresie ochrony osób i mienia. Usługi te są świadczone głównie na podstawie stałych umów zawartych z kontrahentami instytucjonalnymi (firmy, spółdzielnie mieszkaniowe, wspólnoty mieszkaniowe). Zawsze są dokumentowane fakturami - stosownie do art. 106b ust. 1 pkt 1 ustawy o VAT. W ramach świadczenia usług zdarzają się przypadki zgłaszania przez klientów reklamacji dotyczących jakości tych usług. 

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00