Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2022-10-21

Pekao: miks tradycyjnej bankowości, artbrandingu i NFT jest możliwy

Bank Pekao S.A. jako pierwsza instytucja finansowa na świecie uruchamia projekt łączący tradycyjną bankowość i tokenizację sztuki. We współpracy z Mastercard oraz polskim artystą Rafałem Bujnowskim Pekao wprowadza na rynek karty płatnicze UNIQUE. Każda z 440 kart ma nadrukowany na awersie fragment obrazu „Ściana pracowni” Rafała Bujnowskiego, który jest równocześnie certyfikowanym niewymienialnym tokenem.

Najnowszy projekt Pekao nawiązuje do 40-letniej historii współpracy banku z Polską Szkolą Plakatu. Pekao wraca do swoich korzeni pod hasłem art brandingu, czyli promocji marki przez sztukę. Tym razem całość spinają jednak nowoczesne technologie, a dokładniej NFT.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00