Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2023-05-15

Kryzysy wzmocniły firmy dbające o pracowników

„W jaki sposób pandemia oraz wojna i ich konsekwencje wpływają na funkcjonowanie firm oraz pracę i życie ich pracowników” – z takim pytaniem zmierzyły się uczestniczki pierwszej debaty podczas ścieżki „The art of leadership” Dziennika Gazety Prawnej

Krótkoterminowo teoretycznie mogłoby to wyglądać fajnie, że pracownik siedzi po 14 godzin w pracy, ale w dłuższej perspektywie to obraca się przeciwko niemu, a w konsekwencji przeciwko firmie. Mądry pracodawca, chcący realizować długofalowe cele, dba o dobrostan pracownika, stara się poznać i zaspokajać jego potrzeby – mówiły uczestniczki debaty DGP.

Menedżerki opowiadały o sposobach wspierania pracowników w czasach pandemii i wojny.

Poczucie sprawczości

– Pandemia wywarła ogromny wpływ na moją firmę. Provident opiera się na kontaktach międzyludzkich: doradcy klienta wizytują klientów w domach. Sześć tysięcy naszych pracowników w Polsce nagle, z dnia na dzień, musiało zaprzestać tych wizyt – wspominała Agnieszka Kłos-Siddiqui, prezeska Provident Polska.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00