Artykuł
Kryzysy wzmocniły firmy dbające o pracowników
„W jaki sposób pandemia oraz wojna i ich konsekwencje wpływają na funkcjonowanie firm oraz pracę i życie ich pracowników” – z takim pytaniem zmierzyły się uczestniczki pierwszej debaty podczas ścieżki „The art of leadership” Dziennika Gazety Prawnej
Krótkoterminowo teoretycznie mogłoby to wyglądać fajnie, że pracownik siedzi po 14 godzin w pracy, ale w dłuższej perspektywie to obraca się przeciwko niemu, a w konsekwencji przeciwko firmie. Mądry pracodawca, chcący realizować długofalowe cele, dba o dobrostan pracownika, stara się poznać i zaspokajać jego potrzeby – mówiły uczestniczki debaty DGP.
Menedżerki opowiadały o sposobach wspierania pracowników w czasach pandemii i wojny.
Poczucie sprawczości
– Pandemia wywarła ogromny wpływ na moją firmę. Provident opiera się na kontaktach międzyludzkich: doradcy klienta wizytują klientów w domach. Sześć tysięcy naszych pracowników w Polsce nagle, z dnia na dzień, musiało zaprzestać tych wizyt – wspominała Agnieszka Kłos-Siddiqui, prezeska Provident Polska.