comment
Porada
Data publikacji: 2006-10-24
Kiedy pracownik powinien poinformować o przyczynie nieobecności?
Chciałbym zobowiązać pracowników przez odpowiedni zapis w regulaminie pracy do przekazywania informacji o przyczynie i planowanym okresie nieobecności już w pierwszym jej dniu. Czy takie postanowienie może zostać wprowadzone? - pyta Czytelnik z Poznania.
Wprowadzenie takiego okresu na przekazanie przez pracowników informacji o przyczynie nieobecności pogorszyłoby ich sytuację. Jako postanowienie mniej korzystne niż wynikające z przepisów rozporządzenia dotyczącego m.in. usprawiedliwiania nieobecności w pracy nie mogłoby obowiązywać.
Pozostało 85% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka