Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2006-10-24

Kiedy pracownik powinien poinformować o przyczynie nieobecności?

Chciałbym zobowiązać pracowników przez odpowiedni zapis w regulaminie pracy do przekazywania informacji o przyczynie i planowanym okresie nieobecności już w pierwszym jej dniu. Czy takie postanowienie może zostać wprowadzone? - pyta Czytelnik z Poznania.
Wprowadzenie takiego okresu na przekazanie przez pracowników informacji o przyczynie nieobecności pogorszyłoby ich sytuację. Jako postanowienie mniej korzystne niż wynikające z przepisów rozporządzenia dotyczącego m.in. usprawiedliwiania nieobecności w pracy nie mogłoby obowiązywać.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00