comment
Porada
Data publikacji: 2012-09-20
Jak zaewidencjonować w pkpir zakup materiałów wykorzystywanych do napraw gwarancyjnych
Prowadzę stolarnię i zajmuję się wykonywaniem mebli na zamówienie. W związku z uznanymi reklamacjami dokonuję zakupu części potrzebnych do naprawy produkowanych mebli. Czy zakupione części mogę zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów? Jeżeli tak, to w której kolumnie pkpir ująć zakup tych części? Czy mogę je ujmować tak jak pozostałe materiały potrzebne do wytwarzania mebli, w kolumnie 10 pkpir?
PROBLEM
RADA
Może Pan zaliczyć do kosztów wydatki na zakup części służących do dokonywanych napraw gwarancyjnych. Wydatki te powinien Pan ewidencjonować w kolumnie 13 pkpir "Pozostałe wydatki", a nie w kolumnie 10 pkpir. Szczegóły - w uzasadnieniu.
Pozostało 86% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Pobierz pliki wydania
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right