Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń 19/2006 z 10.10.2006 [dodatek: Monitor Prawa Pracy i Ubezpieczeń, str. 24]
Data publikacji: 07.10.2006
Czy rozwiązanie dodatkowej umowy o pracę powoduje, że trzeba wydać pracownikowi świadectwo pracy i rozliczyć się z nim z urlopu, mimo że nadal będzie on pracować w firmie
Pracownika, który jest u nas zatrudniony w pełnym wymiarze czasu pracy, zatrudniliśmy dodatkowo na podstawie umowy o pracę w celu zastępstwa za innego pracownika na innym stanowisku pracy, w wymiarze 1/2 etatu. Za miesiąc zastępowany pracownik powróci do pracy, zatem umowa na zastępstwo, po okresie 4 miesięcy jej trwania, ulegnie rozwiązaniu. Czy w takiej sytuacji będziemy musieli pracownikowi wydać świadectwo pracy? Czy w związku z rozwiązaniem umowy o pracę będziemy musieli wypłacić ekwiwalent za niewykorzystany urlop, mimo że pracownik nadal będzie u nas zatrudniony na podstawie umowy o pracę zawartej wcześniej na czas nieokreślony?
PROBLEM

