Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2006-05-10

Czy do kosztów uzyskania przychodów można zaliczyć szkolenie pracownika na stanowisko, którego nie objął

Nasza spółka, w związku z koniecznością utworzenia komórki ds. audytu wewnętrznego, sfinansowała pracownicy, dotychczas zatrudnionej na stanowisku specjalistki ds. obsługi klienta, dwumiesięczny kurs na specjalistę kontroli wewnętrznej. Pracownica miała objąć funkcję kontrolera 1 czerwca 2006 r. na mocy porozumienia stron. Tymczasem tuż po ukończeniu kursu, 20 kwietnia br. wypowiedziała nam stosunek pracy. Umowa rozwiązała się 6 maja 2006 r. Czy wobec rzeczywistego nieświadczenia pracy na stanowisku kontrolera mamy prawo wydatki poniesione na kurs pracownicy zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prowadzonej działalności?

PROBLEM
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00